Hakkımızda

Ayşe Burcu Kaya markası, mottosu güzel, estetik olanın stil ile buluşmasını olanaklı kılacak belli parçaların bir araya gelmesi felsefesi ile 2015 yılında kuruldu.

İlk koleksiyonumuz "İkat" ile başlayan tasarım yolculuğu, bugüne kadar hazırlanan 9 koleksiyon ile siz değerli müşterilerimiz ile buluşma olanağı sağladı. İkat, Coral Effect, Python Dreams, Shining Parrots, Chic & Elegant, Tropical Reflection, Love FW 18/19, Love SS 19, Timeless FW 19/20  isimlerindeki koleksiyonların her birinde işlenen ayrı unsurlarla, çanta ve clutch'a ayrı bir yorumda bulunuldu. Bu koleksiyonlar ile tüvid ceket, clutch, plaj havlusu, keten elbise, bluz, şapka, küpe, kolye, broş, kemer, kimono, bel çantası gibi ürün gamına ulaşıldı. Moda ve trendleri yakından takip eden markamız; özünde kendine yakışanı bulmayı ve kendinden bir şeyler katmayı benimseyen felsefesiyle sizlerle buluşmaya devam ediyor.


Timeless FW Collection 19/20

Markanın Timeless koleksiyonunda;  zamansız öğeleri kullanarak; şehirli, dinamik ve şık olmayı seven metropolitan kadınının beklentilerine ulaşmak hedeflendi. Şık tüvit kumaşlardan ceketler, smokin yan şeritli pantolonlar, krep- tüvit şortlar, kaban, manto, eteklere aksesuar grubundaki küpeler ve kolyeler eşlik ederek günün her saati şık ve bakımlı bir kadın hayal edildi. Renklerin gökkuşağı paletini andırması; markanın genç dinamik stiline ve yaşama sevincine dair atıfta bulunur nitelikte. Tek parça ile de şıklığını tamamlamak isteyen kadınlar; gündüz sport chic ceketlerimiz ile iş hayatının dinamiğini yakalarken, akşamları smokin yan şeritli yüksek bel pantolonlar, krep şortlar ve daha şık kumaştaki ceketler ile gecenin elegant ve şık ruhuna bürünebilirler. Timeless koleksiyonunun hedef kitlesini yaş skalası olarak tanımlamak gerekirse; 25-55 yaş aralığını baz alabiliriz. Bu yaş aralığında ne istediğini bilen, belli bir stile sahip gustosu olan kadınları Timeless kadınları olarak tanımlayabiliriz.